سروین خانومسروین خانوم، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

نی نی مامان ودادا

افتادن اولین مرواریدها

1393/10/16 14:28
نویسنده : مامان
382 بازدید
اشتراک گذاری

بدبدو آمدی پیشم وگفتی مامان دارم بزرگ میشم

بدبدو آمدی پیشم وگفتی مامان دارم بزرگ میشم  مامان نگاه کن دندونام دارن میافت شل شده

من میرم مدرسه آخ جون خنده

همه این حرفها صحبتهایی بود که من ازقبل به شما گفته بودم تا آماده بشی برای افتادن دندون هات دندون کوچولوت تازه لق شده بوده و احتمالا زمان نیاز داشت تا بیفته  ولی از سر ذوقت آنقدر با هاش بازی کردی تا فردا افتاد خوشمزه

دندون عزیزت را دوست داشتی و نمی خواستی ازت دور بشه وقتی هم بهت گفتم کادوش کنیم بدیمش به فرشته مهربون تا برات هدیه بیاره قبول نکردی و یک لیوان را پر از آب کردی و اون گذاشتی داخل لیوان عین یک گل بهش سر میزنی و مراقبش هستی میگی دوست دارم بزرگ بشه  عاشق این حسهای زیبات هستم من بهت پر وبال می دم و با هم کلی داستان برای دنونت دست می کنیم و می خندیم

دوست دارمبغل خیلی کوچولوی مهربونم جدیدا ها دختر مهربون ممل رو نشون میده وقی بهت گفتم توممول من باش خیلی خوشحال شدی

من عاشق ممول هستم

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان محمدین
20 دی 93 21:40
عزیزم چه حس و حال های مادر دختری قشنگییییییییییییی خیلی کیف کردم. دندون پسرهای من هنوز سر جاشه! .... سلام ممنون مربی سروین گفت که معلومه از بقیه بزرگتری