سروین خانومسروین خانوم، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

نی نی مامان ودادا

غذاي اردكها

1391/10/25 10:58
نویسنده : مامان
749 بازدید
اشتراک گذاری

صبح ها معمولا  اولين كاري كه مي كنيم اينه كه ميريم و به اردكهاي قشنگت صبحونه مي ديم اگه اينكار بيفته به بعد از صبحون شما سريع ائلين آواي كه ازشون بشنوي سريع مي گي آخي حيوني ها گرسنه ان........

اون روز هم قبل از هر چيزي رفتم كه به اردكهاي شما غذا بدم اين دوتا اردك شدن جزو خونواده ما هميشه سعي مي كنم با هم بريم تا ياد بگيري كه با حيوانها  مهربون باشي خلاصه رفتم توي حياط و شما از جلوي در نگاه مي كردي و اين شيطون بلاها  وقتي غذاشون رو ميرزم توي ظرفشون باز هم هميشه فكر مي كنن كه غذاشون توي دستاي من هست خلاصه طبق معمول دنبال من راه افتادن واردك سياه شروع كرد به نوك زدن من هم مي خواستم نمكش رو زياد كنم شروع كردم به ادا واصول در آوردن و دويدن

عزيز دلم نتيجه اين شد كه شما براي اينكه اين كوچولو هاي نامرد نيان تو در حياط رو بستي و از تو هم قفل كردي  من  موندم با يه لبا نازك

خلاصه هر كاري كردم وهر راهنمايي داشتم گفتم فايده نداشت نيم ساعتي توي حياط موندم واز سرما يخ زدم شما هم هي ميامدي دلداري مي دادي و ميپرسيدي سردت نيست تا بالاخره باباجونتون تشريف آوردن وبعد از كلي خنده و.........ما از حياط به منزل مشرف شديم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

نی نی طاها
30 دی 91 18:26



عکس فرش
10 شهریور 92 15:39
با سلام.. تبدیل عکس به تابلو فرش و قالیچه در ابعاد گوناگون در کمترین زمان و کمترین هزینه با بالاترین کیفیت... تحویل درب منزل با ما تماس بگیرید... 09137290912 03614456265