سروین خانومسروین خانوم، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

نی نی مامان ودادا

قربون دل نازكت بشم

1391/3/23 10:01
نویسنده : مامان
901 بازدید
اشتراک گذاری

تازه گیها وقتی زمین می خوری و یا یه اتفاق کوچیک برات می افته خیلی هیاهو می کنی و به شدت گریه می کنی.......

و دوست داری بغلت کنم . منم بغلت می کنم .اهمیت نمی دم که موضوع چقدر کوچیک بوده و یا اصلا دردی نداشته. دلم می خواد بدونی احساس تو برام از همه چیز مهم تره . بدونی که آغوش من برای پناه دادن به تو همیشه بازه.

جالبه که تا چند ماه پیش وقتی حتی محکم زمین می خوردی یا دردت می گرفت بدون حتی یه آخ گفتن پا می شدی و منم همیشه می خندیدم تا تو هم بخندی.شاید اینم به خاطر بزرگتر شدنته که فهمیدی آدم اينطوري ميتونه جلب توجه كته

دخترم اینا چیزاییه که آرزو می کردم هیچوقت درک نکنی .یا بهتر بگم هیچوقت اینطوری فکر نکنی. زمین خوردن فقط معنی زمین خوردن می ده نه هیچ چیز دیگه . هر چند این آرزوی من خودخواهانه ست و این حق تو هست که همه چیز رو تجربه کنی حتی اگر اشتباه باشه.

جيگر مامان منو ببخش كه اين چند وقت تنبل شدم و كمتر وقت مي گذارم و باهات بازي مي كنم.

انگار الكي هردوتامون دل نازك شديم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مانلی
4 تیر 91 16:51
آخی عروسک کوچولو خدا برات حفظش کنه. من و هم از لیست کچل ها کم کن.


لطف داري شما از اول خط خورده بودي[بوس]
جت رو.............هدیه خلاقیت
7 تیر 91 17:34
دوستان عزیز سلام شرکت پایور تجارت به مناسبت آغاز تعطیلات تابستانی وشروع اوقات فراغت کودکان و نوجوانان پکیج های استثنایی از هواپیماهای خود را شامل بسته هایی با 20 درصد تخفیف ارائه کرده است. برای خرید آنلاین میتوانید به سایت جت رو مراجعه فرمایید. http://www.iranjetro.ir/ جت رو..............هدیه خلاقیت
مامان امیرها
12 تیر 91 17:38
ای جونم خوشحالم از اول منو قاطی این کچلا نکردی ههههههههه من ادت کردم عزیزم ببخشید دیر شد