سروین خانومسروین خانوم، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

نی نی مامان ودادا

منزل نو

1391/10/17 12:43
نویسنده : مامان
783 بازدید
اشتراک گذاری

عزيزم هنوز به خونه جديد عادت نكردي شبها هر جايي كه شما بگي بايد بخوابم

كلي كتاب قصه رديف مي كني كه برات بخونم

بعد هم...........

بعد هم يه كوچولو بازي كنيم هنوز از پله هاي جلوي در مي ترسي و خودت از روشون عبور نمي كني

هر چند كه خونه مامان جون همه طبقه هارو خودت به تنهايي ميري و ميايي

ولي خوب اينجا يه خوبي داره حما ودستشويي رو دوست داري ديگه خانومي شدي براي خودت عزيزم تنهايي دستشويي ميري واصلا به من نيازي نداري اين جابجايي انگار كلي بزرگت كرده

اتاقت رو خيلي دوست داري در عرض صدم ثانيه اتاقت رو تبديل مي كني به شهر بازي

توي نقاشي كلي پيشرفت كردي بعبعي و گل و درخت و انار و سيب وچشم چشم دو ابرو و.............. كلي هنر هاي ديگه به هنرهاي گل سرسيبدم اضافه شده

توي زبان هم شكر خدا پيشرفت كردي آنقدر Antرو بانمك ميگي و باذوق و شوق كه به فكر افتادم خودم هم با شما دوباره شروع كنم

دوست دارم عزيزم

الهي اوني كه دوربين رو دزديده كچل شه كه من الان حسرت تك تك عكسهات بخورم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

افسانه مامان امیرها
17 دی 91 12:44
خونه جدید مبارک ایشالا همیشه دلتون توی این خونه شاد باشه
کاش از نقاشی های این دخمل هنرمند یه عکسی می زاشتی می دیدیم ..اقلا با دوربین موبایل عکس بنداز
همه دزد ها خفه اشن الهی

ممنون عزيز دلم اگه كيفيت عكس هابد بود خودتون ببخشيد
مامان محمدین
18 دی 91 11:52
دوست عزیزم در مورد حضور و فعالیت واقعا باهات موافقم. و تمام تلاشم این بوده که این عمل رو انجام بدم. راستش دلیل حضورم توی نت همینه.

ولی خوب! گاهی کشش آدم تا یه حدیه. ولی عجب دل و جراااااااتی داشتین شماها!!!

خواستم بدونم مسلک سیاسیت چیه؟!

بودن با شما هم برای ما افتخار بزرگیه. البته که برای منم خودخواهیه... اجازه میدین درخواست دوستی براتون برستم توسط این گل؟

من كه پيش پيش ابراز علاقه كردم
اما از سياست سر در نمي يارم توي اين چند سال هم فقط يه چيز عايدم شده اينكه سياست واقعا بي پدر مادر هست مخصوصا وقتي كه براي هر چيزي باشه جز خدا كه الان متاسفانه فكر مي كنم اينطوري هست
مسلمانم قبله ام يك گل سرخ جانمازم.................
فقط و فقط هم پيرو رهبري هستم وشديد به رهبري واحد اعتقاد دارم




نی نی طاها
20 دی 91 12:02
به من هیچ ربطی نداره دوربین رو دزدیدن
من این چیزها حالیم نمیشه
من عکس سروین رو میخواااااام


چشم به زودي عكس مي ذارم