سروین خانومسروین خانوم، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

نی نی مامان ودادا

نور چشمم تولدت مبارك

1391/9/1 12:50
نویسنده : مامان
905 بازدید
اشتراک گذاری

امسال دختر عزيزم سه ساله ميشي

دوست داشتم لحظه به لحظه زندگيت كنارت باشم و با تو من هم بزرگ بشم

سعي كردم با هم چيز هايي كه براي شما جديد بود رو تجربه كنيم

وقتي به من مي گي تو خواهر باش تمام وجودم سرشار از عشق مي شه واقعا اندازه يه خواهر بهت نزديكم

دوست دارم عزيزم  خيلي

از خدا مي خوام تا حداكثر توانم را كمك كنه تا در حقت كم نگذارم


 

 عزيز دلم سه سالگيت مبارك

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان عسل
20 تیر 91 10:37
مباااااااارکهههههههههههه
بچه های تیر ماه واقعا ماهن





كاملا موافقم
سمانه(مامان محمدرهام)
23 تیر 91 2:56
تولد تولد تولدت مبارککککککککککککککک






مامان زهرا
23 تیر 91 11:48
تولد تولد تولدت مبارک
صدو بیست ساله شی





انشالله
مامان عادله
23 تیر 91 14:51
سلام خانم تولدت مبارک الهی هزار ساله شی





لطف داريد
سپیده
23 تیر 91 20:37
سلام. تولدش مبارک.
خوشحال می شم به وبلاگ منم سر بزنید.





ممنون چشم



[hr
مامان فافا
23 تیر 91 22:40
عزیزم تولدت مبارک








بي نهايت سپاس
نی نی طاها
20 آذر 91 0:44
هی وای من !
چرا من تا الان نمیدونستم سروین وبلاگ داره؟
سحر جانم چراااااااا؟
الان ساعت حدود یک نیمه شبه و من با چشمهای پرخواب دارم همه رو از اول میخونم ( یعنی سروین رو میخورم!)
بدون اجازه ات لینکت میکنم چون نازدونه ات عزیز دل منم هست


سلام چي بگم حالا چطوري پيداش كردي؟؟؟؟؟؟؟
ممنون خوشحال ميشم





مامان
3 دی 91 16:06
شرمنده همه دوستاي گلم عادله و سپيده و دختر خاله و مامان رهام و عسل و مامان زهرا و ...........همه همه كه نظر گذاشته بودين هي چي نظرات را تاييد مي كنم باز نمايش نمي ده خواستم اينجا از همتون تشكر كنم
بابای ارشیا
6 دی 91 15:21
سلام
حدیث عشق مادر به فرزند زیباترین چیزیست که قلم بر کاغذ نوشته است و تو وبلاگ سروین هم این حدیث پرواضح آمده . انشاله خداوند در کنار هم شادمانی و سلامتی و برکت و دلخوشی بهتون بدهد .
راستی سروین اسم کُردیه . ولی شما که اراک هستید نمیشه که کرد باشید . ولی به هرحال وب زیبایی دارید .


اميدوارم بتونم اين عشق را درست وآنچنان كه بايد نثارش كنم من كرد نيستم ولي واقعا كردها را دوست دارم
هرچند فكر نمي كنم سروين اسم كردي باشد مگر اينكه نام درخت سرو هم از كردي آمده باشد
در هرصورت اسم زيبايست و از صميم قلب دوستش دارم اميدوارم دخترمان هم وقتي بزرگتر شد همين حس را نسبت به اسمش داشته باشد
مامان فافا
17 دی 91 12:11
عزیزم تولدت مبارک
سپيده
17 دی 91 12:12
سلام. تولدش مبارک. خوشحال می شم به وبلاگ منم سر بزنید.
مامان عادله
17 دی 91 12:12
سلام خانم تولدت مبارک الهی هزار ساله شی
مامان عسل
17 دی 91 12:13
جاااااااااااااااااااااااان هزارتااا بوسسسسسسسس عروسک خاله
مامان زهرا
17 دی 91 12:14
تولد تولد تولدت مبارک صدو بیست ساله شی
عسل
17 دی 91 12:15
مباااااااارکهههههههههههه بچه های تیر ماه واقعا ماهن